|
|
משרה:
מנהל/ת לקוחות למערכת תשלומים - Open
(185294)
מיקום:
שרון
תיאור המשרה:
תיאור התפקיד:
קשר אישי שוטף ומותאם ללקוח: בניית מערכת יחסים מקצועית ועמוקה עם כל לקוח/ה, תוך התאמה אישית לערך הלקוח/ה ולצרכים העסקיים המשתנים שלו.
תמיכה תפעולית מלאה: מתן מענה מקצועי בנוגע לשימוש במערכת Open, פתרון תקלות, והכוונה לגבי תפעול יומיומי.
מעקב אחר פעילות הלקוחות הגדולים: היכרות מעמיקה עם פעילות הלקוחות המרכזיים, וידוא שביעות רצונם והבטחת התמדה בשימוש במערכת.
זיהוי הזדמנויות עסקיות: עידוד לקוחות מרוצים להמליץ על המערכת ללקוחות נוספים הדומים להם, תוך הגדלת נפח הפעילות במערכת.
איסוף משוב מתמיד: זיהוי פערים וצורכים עתידיים כדי להבטיח שהמערכת תמשיך להתאים לצרכים המתפתחים של הלקוחות
דרישות התפקיד:
ניסיון קודם בניהול לקוחות, שירות לקוחות, או מכירות בתחום הפיננסים/תשלומים/פינטק.
יכולת גבוהה בבניית קשרים בינאישיים מותאמים לערך הלקוח ולצורכיו העסקיים.
חשיבה עסקית, הבנת צרכי הלקוחות והיכולת להוביל לתוצאות בשטח.
גישה שירותית עם מיקוד בשיפור חוויית הלקוח ותמיכה תפעולית
|
פרטים אישיים
שדות המסומנים בכוכבית הנם שדות חובה
 *
מכתב מקדים
אני מאשר כי קראתי ואני מסכים לתנאים *